Відбувся семінар «Впровадження інклюзивної форми навчання у ЗНЗ»

DSCN0929З метою покращення адаптації та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах Кам’янець-Подільського району та розвитку інклюзивної компетентності працівників освіти різних ланок 15 лютого 2017 року на базі Довжоцького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. колегіум» відбувся семінар «Впровадження інклюзивної форми навчання у ЗНЗ».

Мета заходу – сприяти розвитку інклюзивної освіти у навчальних закладах району.

Учасники семінару ознайомилися з досвідом роботи Довжоцького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. колегіум», в якому з 2016 року впроваджується інклюзивна модель освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Про впровадження інклюзивного навчання в межах інноваційної діяльності в навчальному закладі розповіла заступник директора з навчально-виховної роботи Гаврищук Людмила Василівна.

DSCN0970 Завідувач психолого-медико-педагогічної консультації, Стрільчук Наталія Василівна, звернула увагу присутніх на основні аспекти інклюзивного навчання в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Вчитель-асистент, Мойсеєнко Леся Євгенівна, підготувала виступ про створення умов щодо вдосконалення системи освіти дітей з особливими освітніми потребами шляхом упровадження інноваційних технологій та ознайомила з веденням документації вчителя-асистента. Сімашкевич Оксана Петрівна, практичний психолог навчального закладу, провела тренінг на тему: «Соціальна адаптація дитини в соціумі».

Першими результатами впровадження інклюзивної освіти поділилася класний керівник інклюзивного класу Сабадаш Людмила Борисівна, яка провела відкритий урок у другому класі з математики на тему: «Засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення і зменшення числа у декілька разів».

DSCN0965 Учасники семінару мали змогу побачити роботу команди фахівців в інклюзивному класі, ознайомитися з індивідуальним навчальним планом учениці. Поділилися враженнями, досвідом та обговорити проблеми, які виникають в роботі із дітьми з особливими освітніми потребами.

Ключовий принцип інклюзивного підходу полягає в тому, що школи мають бути відкритими для всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей