ІІІ Всеукраїнський форум «Освіта для збалансованого розвитку» в м. Києві

SDC1078112–13 квітня 2017 року в м. Києві за підтримки Міністерства освіти і науки України, Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України та Всеукраїнської екологічної ліги відбувся ІІІ Всеукраїнський форум «Освіта для збалансованого розвитку».

Розпочали роботу форуму привітанням учасників Тимочко Тетяна Валентинівна, голова Всеукраїнської екологічної ліги, голова Національної екологічної ради України, Вербицький Володимир Валентинович, доктор педагогічних наук, професор, академік Академії наук вищої освіти України, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, Хобзей Павло Кузьмович, заступник міністра освіти і науки України, Недава Олег Анатолійович, народний депутат України, заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, SDC10796природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, Корвін – Піотровська Катерина, менеджер проекту «Інтеграція положень проекту Конвенції Ріо в національну політику України» ПРООН в Україні, Вакараш Віктор Михайлович, заступник міністра екології та природних ресурсів України, Пащенко Олена Вікторівна, координатор всеукраїнської дитячої спілки «Екологічна варта».

ІІІ Всеукраїнський форум «Освіта для збалансованого розвитку», який проходив на базі НЕНЦ зібрав екологів, освітян, економістів, державних діячів – всіх, хто відчуває власну відповідальність за майбутнє наших дітей. На форумі обговорювали і шукали шляхи вирішення проблеми «Стратегія сталого розвитку України: завдання освіти щодо її реалізації».

Цікавою була робота тематичної виставки «Освіта для збалансованого розвитку» та презентаційно-ділової зони «Візитівка практичних дій педагога» на якій було представлено  нові ідеї  сучасної педагогіки в контексті збалансованого розвитку. Далі розпочали роботу перша пленарна сесія SDC10793«Стратегія сталого розвитку України на період до 2030 року: стратегічне бачення, керівні принципи та вектори» та друга пленарна сесія «Національні цілі сталого розвитку України». Після перерви учасники виступали з своїми доповідями: дискусійний майданчик №1 «Реалізація принципів освіти для збалансованого розвитку в загальноосвітніх навчальних закладах та системі дошкільної освіти», дискусійний майданчик №2 «Кращі практики освіти для збалансованого розвитку у вищій та післядипломній освіті», дискусійний майданчик №3 «Позашкільна освіта: надбання та перспективи реалізації Стратегії сталого розвитку».

SDC10768Панельна дискусія «Стратегічні орієнтири в освіті для сталого (збалансованого) розвитку в Україні», що відбулася 13 квітня дала змогу визначити основні конкретні напрямки діяльності на шляху збалансованого розвитку в Україні. Також  творчо показали себе учасники в роботі круглих столів з питань «Діяльність громадських організацій  в реалізації освіти для збалансованого розвитку», «Збереження, відновлення наземних  і морських екосистем та сприяння збалансованому використанню їхніх ресурсів: еколого-просвітницька діяльність установ ПЗФ».

При підведення підсумків ІІІ Всеукраїнського форуму «Освіта для збалансованого розвитку» учасники визначили основні завдання освіти щодо реалізації стратегії сталого розвитку в Україні». Поділилися хорошими враженнями та впевненістю, що завдяки концепції збалансованого розвитку в освіті України наші школярі та їхні батьки, рідні стануть більш серйозно, відповідально ставитись до екологічних проблем України, навчаться любити свій рідний край, та намагатимуться змінити світ на краще власним прикладом. Наші діти будуть щасливі, якщо в їхньому серці буде добро та любов.