Кам’янець-Подільська ОДПІ повідомляє, що 12.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.17 №654, яким внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ №567).Змін зазнав перший критерій, на відповідність якому проводиться моніторинг податкових накладних та розрахунків коригування.
Зокрема, уточнено, що обсяг постачання охоплює не тільки той об’єм поставлених товарів (послуг), що вказаний у податкових накладних, а й у розрахунках коригування до них.
Іншим чином визначається залишок різниці (якщо раніше вона визначалась як різниця між обсягом постачання та обсягом придбання, то у новій редакції Наказу №567 ці складові змінено місцями).
Крім цього запропоновано в розрахунку різниці не враховувати обсяги придбаних товарів за звільненими від ПДВ операціями.
Також внесені зміни Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄДПН. Згідно нової редакції Наказу №567 письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.
Електронний кабінет платника!
На офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (далі – ЕКП). Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
ЕКП – сервіс, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів фіскальної служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, а також знижуються корупційні ризики, завдяки уникненню безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів.
ЕКП надає можливість оцінити податкові ризики діяльності з потенційними бізнес-партнерами, доступу до нормативних і інформаційних документів з питань оподаткування, скористатися загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом тощо.
Крім того, платники можуть отримати такі послуги:
- скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними;
- звітувати он-лайн, переглядати подану звітність;
- дізнатися про стан розрахунків з бюджетом, сплатити податки;
- замовляти довідки та отримувати їх в електронному вигляді;
- офіційно листуватися з контролюючими органами тощо.
ЕКП складається із двох функціональних частин:
1. відкрита (загальнодоступна) – користуватись послугами можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).
2. приватна (особистий кабінет) – робота здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.
Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (http://асsкіdd.gov.uа).
При виникненні питань з приводу користування ЕКП можна звернутися за телефоном 0800501007 або написати на поштову скриньку infozvit@sfs.gov.ua.