Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Кам’янець-Подільській районній державній адміністрації за I півріччя 2018 року

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 22.02.2018 № 244/2018-р «Про підсумки роботи місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області з розгляду звернень громадян у 2017 році та завдання щодо підвищення її ефективності у 2018 році », районна державна адміністрація повідомляє.

Протягом І півріччя 2018 року районною державною адміністрацією проводилася значна робота щодо реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року          № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення, реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». 

За 6 місяців 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 458 письмових звернень громадян, що на 72 менше аналогічного періоду минулого року. У зверненнях громадян найбільше порушувались питання соціального захисту населення, земельні питання та питання житлово-комунального господарства.

З вищестоящих органів виконавчої влади до адміністрації надійшло 45 звернень, що на 8 менше ніж за аналогічний період минулого року.

З них:

Облдержадміністрація – 13

Адміністрація Президента України – 3

Кабінет Міністрів України– 2

Верховна Рада України – 2

Народний депутат України-24

Генеральна Прокуратура України- 1

Колективних звернень громадян до районної державної адміністрації надійшло 35, що на 1 колективне звернення менше ніж за попередній період минулого року. В основному, це звернення громадян, які стосуються питань розпаювання земель на території району, ремонту доріг різних форм власності, закриття та пониження ступенів загальноосвітніх закладів в селах Кам’янець-Подільського району. Повторних звернень надійшло 3.

З метою забезпечення більш широкого спілкування громадян з владою, для вирішення нагальних проблем, відповідно до розроблених та затверджених графіків на квартал, за участю голови, першого заступника голови, керівника апарату, заступника голови адміністрації в районній державній адміністрації працює гаряча лінія «Запитай у влади»(тел.9-12-79). Протягом 6 місяців 2018 року відбулось -19 гарячих телефонних ліній, на які звернулися – 22 громадянина. Також, при районній державній адміністрації  працює телефон довіри (т. 9-12-79).

Керівництвом райдержадміністрації, відповідно до затверджених графіків, за І півріччя 2018 року, було проведено – 86особистих прийомів громадян.

З них: 9 особистих прийомів провів голова адміністрації, під час яких звернулись 19 осіб, у першого заступника голови адміністрації – 26 особистих прийомів, звернулись 36 осіб, у заступника голови адміністрації – 25 особистих прийомів, звернулись 25 осіб, у керівника апарату адміністрації – 26 особистих прийомів, які відвідали 26 осіб. Всього на особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації побувало – 106осіб.

У І півріччі 2018 року керівництвом адміністрації активізовано роботу особистихвиїзних прийомів громадян за місцем їх проживання у найвіддаленіших селах району із затвердженням відповідних графіків та забезпечено висвітлення на веб-сайті. Протягом звітного періоду, відбулись 16 виїзнихособистих прийомів громадян, під час яких, до керівництва адміністрації звернулись 31 громадянин.

У засобах масової інформації здійснюється систематичне висвітлення матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів, роз’яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у зверненнях. Протягом звітного періоду висвітлено 18 публікацій.

У районній державній адміністрації запроваджено періодичні особисті доповіді про стан роботи місцевих органів виконавчої влади зі зверненнями громадян, начальників відділів та структурних підрозділів адміністрації, голів селищної, сільських рад. За І півріччя 2018 року опрацьовано 6 особистих доповідей. Загальним відділом апарату райдержадміністрації постійно проводиться моніторинг структурних підрозділів адміністрації щодо розгляду звернень громадян, з подальшим інформуванням керівництва адміністрації.

При Кам’янець-Подільській районній державній адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом першого півріччя 2018 року проведено 6 засідань, на яких розглянуто 8  питань.

28березня 2018 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглядалося питання «Про підсумки роботи районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування з питань розгляду звернень громадян у 2017 році та завдання щодо підвищення її ефективності у 2018 році», за підсумками якої, було прийнято відповідне розпорядження голови районної державної адміністрації, яке надано до виконання та відповідного реагування начальникам відділів, управлінь райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, селищному, сільським головам.

Керівництвом райдержадміністрації взято під особистий контроль та першочергово забезпечується особистий прийом: жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, їхні звернення розглядаються особисто головою райдержадміністрації, першим заступником голови та керівником апарату адміністрації. Постійно приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Відповідно до чинного законодавства України, керівництвом районної державної адміністрації ведеться контроль за всебічним, неупередженим, об’єктивним та оперативним вирішенням порушених у зверненнях громадян проблемних питань, постійно аналізуються та узагальнюються проблемні питання, особливо повторні, виявляються причини, що їх породжують та за результатами аналізу вносяться в установленому порядку пропозиції щодо вирішення найбільш актуальних проблем.